• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

BIMCO: Δεν βλέπει μαζικό «δέσιμο» φορτηγών πλοίων

13:51 - 21 Ιουλ 2010 | Ναυτιλία
Δεν βλέπει μαζικό «δέσιμο» φορτηγών η Bimco, σύμφωνα με σημείωμα της, στο οποίο επισημαίνει ότι άλλο ο «ζεστός» παροπλισμός, έως και τρεις μήνες, άλλο ο «χλιαρός» έως και δώδεκα μήνες, και άλλο ο «ψυχρός» ως και πέντε χρόνια. Ειδικά για τα φορτηγά, σημειώνει πως στη μεγάλη κρίση του 83 μόνο το 4% του παγκόσμιου στόλου είχε παροπλισθεί, ενώ για το πρώτο τρίμηνο του 2010 μόνο 39 παροπλισμοί είναι καταγεγραμμένοι.Δεν θα δούμε, με τίποτα τα 500 παροπλισμένα container των αρχών του 2009, επισημάινεται χαρακτηριστικά  
Επισημαίνει ακόμη ότι πολλοί πλοιοκτήτες προτιμούν είτε να επανατοποθετήσουν τα πλοία τους σε πιο ενεργητικές αγορές, είτε να τα αποσύρουν προσωρινά για να περάσουν τις καθιερωμένες επιθεωρήσεις είτε ακόμη και να επισκευάσουν παλαιότερες ζημιές που παρέμεναν σε εκκρεμότητα. Επίσης επισημαίνει πως ένας επιπλέον λόγος που είναι επιφυλακτικοί απέναντι στον παροπλισμό, είναι τα υψηλά έξοδα επανεργοποίησης του ενός πλοίου.

Το πρόβλημα ωστόσο εντοπίζεται στα Capesize, όπου ο στόλος έχει αυξηθεί κατά 10% φέτος την ώρα που η Κίνα περιόρισε τις εισαγωγές της. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις και εάν συνεχιστεί η ανισορροπία μεταξύ προσφοράς πλοίων   και ζήτησης φορτίων iron τότε   μπορεί να δούμε ως και 50 Capes  να παροπλίζονται προσωρινά μέχρι να εξομαλυνθεί η κατάσταση στον κλάδο. .
Τελευταία τροποποίηση στις 14:08 - 21 Ιουλ 2010
Penna Reporter Mamamia CityWoman