• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Οι εταιρείες-μέλη της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπούν το 95% της παγκόσμιας επιβατικής χωρητικότητας στην κρουαζιέρα, συμφώνησαν να πραγματοποιούν τεστ ανίχνευσης του ιού στο σύνολο (100%) των επιβατών και των πληρωμάτων όλων των κρουαζιερόπλοιων με χωρητικότητα 250 ατόμων και άνω, καθιστώντας το αρνητικό τεστ απαραίτητη προϋπόθεση για την επιβίβαση στο πλοίο.

Στο μεγάλο ζήτημα των αναγκαίων επενδύσεων στην ακτοπλοΐα για την ανανέωση του στόλου εστιάζει μελέτη που έχει αναθέσει το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος στην PwC.

Προ των πυλών βρίσκεται ο διαγωνισμός για το «στρατιωτικό σκέλος» των ναυπηγείων Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ), ενώ «δύσκολη εξίσωση» είναι το πως θα αξιοποιηθεί το τμήμα της έκτασης, το οποίο ανήκει στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ).

Οι θρυλικοί πλοιοκτήτες Γεώργιος Βεργωτής και Περικλής Παναγόπουλος εισήχθησαν στο Πάνθεον της Ελληνικής Ναυτιλίας, κατά τη διάρκεια της Ψηφιακής Τελετής Εισαγωγής που έκανε online πρεμιέρα τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020. Με την προσθήκη τους, τις δέλτους του Πάνθεου κοσμούν 32 ιστορικές προσωπικότητες της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας, από την εποχή του ατμού ως και σήμερα.

Η Golden Union, συμφερόντων του εφοπλιστή Θεόδωρου Βενιάμη, προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, απέκτησε το δεύτερο capesize για το 2020. 

H επένδυση στη ναυτιλία δεν προσφέρει βραχυπρόθεσμα οφέλη, αλλά αντιθέτως, απαιτεί υπομονή και ευελιξία. Αυτό ήταν το μήνυμα ανωτάτων στελεχών ναυτιλιακών εταιρειών, ελληνικών συμφερόντων, σε συζήτηση, που διοργάνωσε το Marine Money.

Το ενδιαφέρον του για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά εξέφρασε για πρώτη φορά επισήμως ο ο πρόεδρος και CEO της ΟΝΕΧ Group, Πάνος Ξενοκώστας.

Τα περισσότερα second hand πλοία παγκοσμίως έχουν αποκτήσει οι Έλληνες εφοπλιστές, επενδύοντας κυρίως σε tankers και bulk carriers.

Την προσεχή Παρασκευή αναμένεται να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία προσελκύουν το επενδυτικό ενδιαφέρον.

Το ιστορικό των αντιπαραθέσεων της Cosco με ελληνικές επιχειρήσεις ναυπηγοεπισκευής, εφοδιασμού και ναυτιλιακών υπηρεσιών περιγράφει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης.

Ιδιαίτερα δραστήροι παρουσιάζονται οι Έλληνες εφοπλιστές, καθώς έχουν προχωρήσει σε 13 παραγγελίες νεότευκτων δεξαμενοπλοίων τις τελευταίες δύο εβδομάδες.

Σε υψηλά ενός και πλέον έτους αναρριχάται η ναυλαγορά ξηρού φορτίου, με επίκεντρο τα πλοία τύπου capesize, λαμβάνοντας ώθηση από την αυξημένη ζήτηση σε σημαντικές περιοχές και τα θετικά θεμελιώδη στοιχεία.

Τα αρνητικά ίδια κεφάλαια, οι σημαντικές ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις και η πανδημία δημιουργούν ένα πλέγμα «ουσιώδους αβεβαιότητας» για την Anek Lines, εγείροντας, ενδεχομένως, αμφιβολίες για τη συνέχιση της δραστηριότητας της εισηγμένης.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman