• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Η  δραστηριότητα της Cosco στον Πειραιά ενίσχυσε την κερδοφορία της το 2019. Γεμάτο προκλήσεις αναμένεται το 2020 για την εταιρεία λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Η Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων έστειλε έγγραφο στην κυβέρνηση, με το οποίο επισημαίνει ότι ο κορονοϊός πλήττει σημαντικά τον κλάδο, ζητώντας μέτρα στήριξης.

Με ανακοίνωσή του το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επισημαίνει ότι παρά την εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση που επικρατεί, λόγω του κορονοϊού, συνεχίζει με πλήρη αφοσίωση να εξυπηρετεί τους πελάτες του.

«Να γίνουν συμβάσεις δημόσιας υπηρεσίας, να συμφωνηθούν τα δρομολόγια και να δούμε ποια πλοία θα συνεχίσουν. Να σταθούμε στα πόδια μας και να μη γονατίσουμε. Δεν πρέπει να βλέπουμε το πρόβλημα μέχρι τέλος Μάη, αλλά και για τα επόμενα χρόνια. Μια κατάρρευση θα είναι καταστροφή για τα νησιά και τον τουρισμό». Αυτό τόνισε μιλώντας στο Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και το Νίκο Ξυδάκη ο Μιχάλης Σακέλλης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ).

Η παγκόσμια δύναμη που ακούει στο όνομα ναυτιλιακή βιομηχανία προσπαθεί τα τελευταία χρόνια να ενσωματώσει στις δραστηριότητές της τις εφαρμογές των σύγχρονων τεχνολογιών. Πληρώματα, πλοία, ναυπηγεία, λιμάνια αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και τις τεχνολογίες Internet of Things και Big Data για την περάτωση πολλών καθημερινών εργασιών τους.

Παρατάθηκε για τέσσερα επιπλέον χρόνια από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο κανονισμός που επιτρέπει τις συμπράξεις για τις liner εταιρείες, χωρίς να παραβιάζονται οι κανονισμοί της ΕΕ για το μονοπώλιο και τον ανταγωνισμό.

Η μείωση του κόστους των καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο αναμένεται να προκαλέσει πολλές ακυρώσεις στις εγκαταστάσεις scrubbers και οι πλοιοκτήτες με στόλο ξηρού φορτίου και containers είναι από τους πρώτους που εξετάζουν αυτό το ενδεχόμενο.

Ανέκαμψαν την περασμένη εβδομάδα (23-27/03) οι ναυτιλιακές μετοχές, σε μία προσπάθεια να περιορίσουν τις απώλειες του προηγούμενου διαστήματος. 

«Για τα πλοία που προσεγγίζουν το Ναυπηγείο του Νεωρίου στη Σύρο, λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα ελέγχου για την εξασφάλιση της υγείας των εργαζομένων, των συμπολιτών μας και των πελατών μας, παρουσία πάντα ιατρού, νοσοκόμας, προσωπικού ασφαλείας, του Λιμεναρχείου και της Περιφέρειας» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Εργαστασιακό Σωματείο των Ναυπηγείων.

Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο και η Διεθνής Ένωση Λιμένων προχώρησαν σε κοινή ανοικτή επιστολή-έκκληση προς τους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων της G20 για τη λήψη μέτρων ενίσχυσης της ναυτιλίας και του εμπορίου έναντι του κορονοϊού.

Ο κορονοϊός έχει «βυθίσει» στην κρίση τον κλάδο της κρουαζιέρας. Ολόκληρη η βιομηχανία και ιδιαίτερα η ναυπηγική βιομηχανία κρουαζιερόπλοιων βρίσκεται τη δεδομένη χρονική στιγμή σε διαφορετική κατάσταση απ’ ότι βρισκόταν μερικές εβδομάδες πριν.

Το δίκτυο των αγόνων γραμμών παραμένει ως έχει, ενώ το σύνολο του δικτύου της ακτοπλοΐας αντιμετωπίζεται ως άγονη γραμμή. Αυτό τόνισε μιλώντας στον Αντ1 ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.

Το πλήγμα στην επιχειρηματική δραστηριότητα και τις εμπορευματικές ροές και το «πάγωμα» των επενδυτικών προγραμμάτων είναι οι βασικότερες επιπτώσεις του κορονοϊού στα ελληνικά λιμάνια.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman