• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Ασταμάτητη είναι η Castor Maritime του Πέτρου Παναγιωτίδη, προχωρώντας σε νέα αγορά πλοίου. Πρόκειται για την ενδέκατη συμφωνία από το ξεκίνημα του 2021.

Δραστήριοι στις αγοραπωλησίες δεξαμενόπλοιων παρέμειναν και την περασμένη εβδομάδα οι Έλληνες εφοπλιστές, προχωρώντας σε στρατηγικές κινήσεις ανανέωσης και επέκτασης των στόλων τους.

H πρωτοπόρος στην ανάπτυξη τεχνολογίας αιολικής πρόωσης, BAR Technologies, θα συνεργαστεί με τη νορβηγική εταιρεία παραγωγής scrubbers, Yara Marine, για την προώθηση συστημάτων αιολικής ενέργειας στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

Τη βούληση του Υπερταμείου να είναι σταθερά προσανατολισμένο, όπως οφείλει άλλωστε, στην αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας επανέλαβε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Εταιρίας Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ) κ. Γρηγόρης Δ.  Δημητριάδης, κατά τις συναντήσεις που είχε πρόσφατα στις δύο επισκέψεις του στη Διώρυγα της Κορίνθου.

«Αγοράστε», «αγοράστε», «αγοράστε» είναι το μήνυμα της νορβηγικής επενδυτικής τράπεζας Cleaves Securities στους πλοιοκτήτες με στόλο ξηρού φορτίου, εν μέσω «καυτών» συνθηκών στην αγορά.

Η αξία του παγκόσμιου εμπορικού στόλου υπερέβη το 1 τρισ. δολάρια το Μάρτιο, με ώθηση από τις αυξημένες τιμές στη second hand αγορά για containerships και πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, σύμφωνα με στοιχεία της Clarkson Research Services.

Νέες ναυλώσεις για πλοία του στόλου της εξασφάλισε η Tsakos Energy Navigation (TEN), συμφερόντων του εφοπλιστή Νικόλα Τσάκου.

Με ταχύτατο ρυθμό υλοποιεί το πλάνο επέκτασης του στόλου της η Castor Maritime, συμφερόντων του εφοπλιστή Πέτρου Παναγιωτίδη.

Συνεχίζει να πρωτοπορεί η Avin International του Ομίλου Βαρδινογιάννη, επεκτείνοντας το ναυπηγικό πρόγραμμά της για πλοία, τα οποία θα μπορούν να αξιοποιούν την αμμωνία ως καύσιμο.

Με ανάρτησή της στο facebook, η TUI Cruises επιβεβαίωσε σημερινό (16/4) δημοσίευμα του Reporter για έλευση του κρουαζιερόπλοιου «Mein Schiff 5» στο λιμάνι του Ηρακλείου στις 13 Μαΐου.

Συνεχίζεται η κόντρα ναυτεργατών - ANEK Lines, με την ακτοπλοϊκή να απαντά με σημερινή (16/4) ανακοίνωσή της σε νεότερη επιστολή των σωματείων.

Δύο μέλη από το πλήρωμα του Ever Given, το οποίο προσάραξε στα τέλη Μαρτίου στη Διώρυγα του Σουέζ, έχουν αποβιβαστεί από το πλοίο, την ώρα που οι υπόλοιποι ναυτικοί κρατούνται από τις αρμόδιες αρχές, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη οι συζητήσεις για τις αποζημιώσεις.

Την απομάκρυνση των κυβερνήσεων από επενδύσεις σε σταθμούς ανεφοδιασμού LNG προτείνει η Παγκόσμια Τράπεζα, σε πρόσφατο report για την απανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman