• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Ολοκληρώθηκε σήμερα, παραμονή Πρωτοχρονιάς, από το ΤΑΙΠΕΔ η παραχώρηση της μαρίνας Αλίμου, της μεγαλύτερης μαρίνας της χώρας, η οποία αναβαθμίζεται για να αναδειχθεί σε σημείο αναφοράς του παραλιακού μετώπου της Αττικής.

«Ταφόπλακα» για τους επαγγελματίες του κλάδου του τουριστικού επαγγελματικού σκάφους – γιώτινγκ στην Ελλάδα, καθώς και για χιλιάδες εργαζόμενους στην αλυσίδα αξίας χαρακτηρίζει ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Τουριστικών Σκαφών  Άνευ Πληρώματος (ΣΙΤΕΣΑΠ) την παράδοση της μαρίνας Αλίμου στον Παραχωρησιούχο που έχουν επιλέξει το ΤΑΙΠΕΔ και η ΕΤΑΔ με την Σύμβαση της 13 Μαΐου 2020, που υπέγραψαν οι υπουργοί Οικονομικών, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Ανθεκτικότητα επέδειξαν οι ναυτιλιακές εισηγμένες, ελληνικών συμφερόντων, σε μία χρονιά έντονης μεταβλητότητας. Μετά από ένα πρώτο μισό, το οποίο χαρακτηρίστηκε από την εντυπωσιακή άνοδο, αλλά και πτώση της ναυλαγοράς των δεξαμενόπλοιων, στο φίνις του έτους, ο κλάδος που ξεχωρίζει είναι αυτός των containerships.

Σε νέα δωρεά ύψους 430.000 ευρώ για την επισκευή και ανακαίνιση του «Κτηρίου Α» της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου προέβη η Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία «Συν-Ένωσις», της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.

Μπορεί η πανδημία να επέφερε ισχυρό πλήγμα στην κρουαζιέρα, αλλά οι εταιρείες σχεδιάζουν το μέλλον, παραλαμβάνοντας νεότευκτα πλοία.

Η AIDA Cruises ακύρωσε τα ταξίδια των AIDAperla και AIDAmar για την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, καθώς αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα, στον απόηχο κυβερνοεπίθεσης.

Ένα πρωτόγνωρο «roller-coaster» βίωσαν οι χρηματιστηριακές αγορές το 2020 λόγω της πανδημίας, με τις ελληνικές ναυτιλιακές μετοχές να μην ξεφεύγουν της γενικής τάσης. Στους κερδισμένους της χρονιάς συγκαταλέγονται οι εισηγμένες του κλάδου των containerships, λόγω της «εκρηκτικής» ανόδου των ναύλων στο δεύτερο μισό του έτους.

Η πανδημία επέφερε ισχυρό πλήγμα στον κλάδο της κρουαζιέρας, περιορίζοντας στο μέγιστο βαθμό τις προσεγγίσεις και στα ελληνικά λιμάνια. 

Η ΟΛΘ ΑΕ ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι ο κ. Ελευθέριος Τσίντζας τοποθετείται ως νέος Εσωτερικός Ελεγκτής και Επικεφαλής του Τμήματος Εσωτερικού Ελέγχου, σε αντικατάσταση της κας. Αναστασίας Καρύπη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Reporter, απερρίφθη ομόφωνα από τη γενική συνέλευση των πιστωτών της Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. (ΕΝΑΕ) η προσφορά της Pyletech Shipyards του εφοπλιστή Θεόφιλου Πριόβολου στο διαγωνισμό για το «στρατιωτικό τμήμα» των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

 

Συνεδριάζει σήμερα στις 12 η γενική συνέλευση των πιστωτών της Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε. (ΕΝΑΕ), η οποία θα κρίνει το μέλλον του διαγωνισμού για το «στρατιωτικό τμήμα» των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

 

Η Attica Group είναι η πρώτη ελληνική εταιρεία στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, τα πλοία της οποίας πιστοποιήθηκαν σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό περί ανακύκλωσης πλοίων (Κανονισμός (ΕΕ) αριθ. 1257/2013) λαμβάνοντας το σχετικό Certificate on Inventory of Hazardous Materials από τον Lloyd's Register.

Σε συμφωνία με την SwissMarine για τη χρονοναύλωση του χωρητικότητας 174.261 dwt και κατασκευής 2007 capesize, Semirio, ήρθε η Diana Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Παληού.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman