• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Marketing Browser

Ενας ηγέτης δεν αξίζει το όνομά του αν δεν είναι πρόθυμος κάποιες φορές να σταθεί μόνος του.

Η διαπραγμάτευση είναι μια πολύπλοκη διαδικασία. Και οι μοναδικοί υπεύθυνοι για την επιτυχία ή την αποτυχία της είναι εκείνοι που διαπραγματεύονται. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να παρακολουθήσει κάποιος ειδικά σεμινάρια περί διαπραγματεύσεων, για να οξύνει τις διαπραγματευτικές του ικανότητες – αν και απαιτείται στις περιπτώσεις που η διαπραγμάτευση αποτελεί καθημερινή διεργασία. Υπάρχουν κάποια βασικά σημεία τα οποία πρέπει να προσέχουμε όταν διαπραγματευόμαστε.

Ζούμε σε έναν πολύπλοκο κόσμο, με πολλές και σημαντικές προκλήσεις που ωθούν τον καθένα μας στα όρια του. Αν αυτό ισχύει για καθέναν από μας, για τους ηγέτες ισχύει στο πολλαπλάσιο. Για τους managers, τους επιχειρηματίες και βέβαια για τους πολιτικούς. Κανένας τομέας δεν μένει αλώβητος από τις αλλαγές που αντιμετωπίζουμε. Έτσι, χρειάζεται ένα μακροπρόθεσμο όραμα για να ευημερήσει ένα έθνος, μια επιχείρηση ή ένας οργανισμός.

Οι οικονομικές, περιβαλλοντικές, γεωπολιτικές, τεχνολογικές και κοινωνικές προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε, έχουν προκαλέσει σημαντικές συζητήσεις σχετικά με τη φύση της ηγεσίας.

Το όφελος που προκύπτει από τη συνεργασίαμιας ομάδας ανθρώπων, που περιλαμβάνει ένα σύνολο συμπληρωματικών δεξιοτήτων οι οποίες απαιτούνται για να ολοκληρωθεί μια εργασία ή ένα έργο, είναι αναμφισβήτητα μεγαλύτερο από αυτό οποιασδήποτε χαρισματικής ανεξάρτητης εργασίας. 

Έχει πλέον διαπιστωθεί, ότι τα μέλη μιας ομάδας που λειτουργούν με υψηλό βαθμό αλληλεξάρτησης, την αρχή της συμμετοχής  και την ευθύνη για αυτό-διαχείριση, για να εργαστούν προς έναν κοινό στόχο και κοινές ανταμοιβές, είναι υπόλογοι για τη συλλογική απόδοση τους. Μια ομάδα γίνεται κάτι περισσότερο από ένα απλό σύνολο ανθρώπων όταν η  ισχυρή αίσθηση της αμοιβαίας δέσμευσης δημιουργεί συνέργεια, επιτυγχάνοντας έτσι μεγαλύτερη απόδοση από το άθροισμα των επιδόσεων των μεμονωμένων μελών της.

Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις φαίνεται να έχουν στη διάθεσή τους αστείρευτη χρηματοδότηση, τα καλύτερα μυαλά και τεχνολογία που εξελίσσεται διαρκώς για να δημιουργούν τις καμπάνιες τους.

Με λίγα λόγια, διαμορφώνεται μια κορεσμένη αγορά. Η τηλεοπτική διαφήμιση κατακλύζεται από ασφάλειες, αυτοκίνητα, τράπεζες, εταιρείες τηλεπικοινωνιών κλπ. Στο Facebook διαμοιράζεται κάθε νέο προϊόν ή υπηρεσία που αφορά την υγεία ή την αισθητική, ή ό,τι άλλο μπορεί κανείς να φανταστεί. Καθένας μας στέλνει και λαμβάνει μηνύματα.  Ήταν  πάντα δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς μέσα στο διαφημιστικό clutter που συνήθως επικρατεί, αλλά πιστεύω ότι τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο δύσκολα.

Τι μπορεί να κάνει λοιπόν μια μικρότερη επιχείρηση; Υπάρχουν πολλές προτάσεις ειδικών επί του θέματος που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. Αν θέλετε να διατηρήσετε τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της επιχείρησής σας, καταγράφουμε τις πέντε κορυφαίες προκλήσεις στις οποίες καλείστε να ανταποκριθείτε:

Οι προσπάθειες κάθε εταιρείας για να διαμορφώσει εμπειρίες με βάση το σχεδιασμό αναπτύσσονται διαφορετικά. Ωστόσο, μπορούμε να αντλήσουμε διδάγματα – και διάφορες αρχές για τη διαμόρφωση μιας σχεδιασμένης εμπειρίας του πελάτη- από τις προσπάθειες αυτές, που θα βοηθήσουν και τις υπόλοιπες επιχειρήσεις. Αφού, λοιπόν, οι εταιρείες στρέφονται ολοένα και περισσότερο στις στρατηγικές σχεδιασμού, μια εξαιρετική μελέτη της McKinsey μας εξηγεί πόσο χρήσιμο είναι να λάβουμε υπόψη μας κάποιες αρχές, για να οδηγήσουμε αυτές τις προσπάθειες στην επιτυχία.

 Στην ψηφιακή οικονομία, φαίνεται πως δεν θα υπάρχει μεγάλη ανάγκη για να επισκεφτεί ένας καταναλωτής τα καταστήματα, όπως παραδοσιακά τα αντιλαμβανόμαστε. Πόσο μάλλον αν αρχίσουν να εκλείπουν οι καταναλωτές που συνδύαζαν τις αγορές τους με μια διασκεδαστική βόλτα, η οποία συνήθως περιελάμβανε και άλλα πράγματα (φαγητό, ποτό, καφέ, χώρους άθλησης, ή δημιουργικής απασχόλησης παιδιών και ενηλίκων κ.α.) Έτσι το λιανεμπόριο φαίνεται πως ήδη αρχίζει να αλλάζει, αντικατοπτρίζοντας αυτή τη νέα πραγματικότητα.

Μόνο αρνητικές είναι για την επιχείρηση οι επιπτώσεις μιας αδιάφορης συμπεριφοράς από τους εργαζόμενους τόσο ως προς την ίδια τη λειτουργία της όσο και ως προς τους πελάτες της. Η διαπίστωση αυτή, γίνεται πλέον αντιληπτή και από διάφορες έρευνες που αποτυπώνουν το προφίλ και τις προτιμήσεις του έλληνα καταναλωτή. Οι έρευνες καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές ενοχλούνται από τέτοιες συμπεριφορές και προτιμούν τις επιχειρήσεις αυτές που ξέρουν να τους προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα, αλλά και σωστή εξυπηρέτηση. 

Στις μέρες μας, πολλοί ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν μια καλή εμπειρία για τους πελάτες τους με όποιο μέσον και αν τους προσεγγίζουν. Ωστόσο, «καλή εμπειρία» πρέπει να είναι η ολοκληρωμένη εμπειρία που έχει ένας πελάτης σε όλα τα σημεία επαφής του με μια επιχείρηση και όχι μόνο σε ένα. Και όταν λέμε σημεία επαφής εννοούμε τόσο μέσω των φυσικών καταστημάτων, όσο και μέσω του τηλεφώνου ή του διαδικτύου και των social media. Άρα, για να προσφέρει κανείς στους πελάτες του μια καλή ολοκληρωμένη εμπειρία σε όλα τα κανάλια, πρέπει να μπορεί να ενορχηστρώσει όλα τα σημεία επαφής μαζί τους με έναν ολιστικό τρόπο (integrated customer experience across channels).

Η ακεραιότητα είναι η ψυχή της ηγεσίας! Η εμπιστοσύνη είναι η κινητήρια δύναμη της ηγεσίας.

Οι κορυφαίες εταιρείες συνειδητοποιούν τη σημασία της ενεργητικότητας των εργαζομένων τους και αρχίζουν να τη διαχειρίζονται σαν στρατηγικό πλεονέκτημα. Γνωρίζοντας ότι όσο αυξάνεται ο ρυθμός των αλλαγών που αντιμετωπίζει η αγορά σήμερα τόσο περισσότερη ανθρώπινη ενέργεια απαιτείται, οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ότι χρειάζονται ενεργητικούς ανθρώπους για να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν. Είναι, λοιπόν, βασικό ζήτημα πλέον να διαχειριστεί κάποιος την ενέργεια των ανθρώπων του. Κάποιες φορές χρειάζεται υπερπροσπάθεια, κάποιες άλλες φορές όμως θα πρέπει να υπάρχει μια συγκράτηση και, βέβαια, μετά από ένα «σπριντ» η ενέργεια θα πρέπει να αναπληρώνεται.

Ο ορισμός της οικοδόμησης μιας μάρκας online έχει αλλάξει εντελώς τα τελευταία χρόνια. Έχουμε δει μια στρατηγική μετατόπιση από την απλή δημιουργία κειμένου σε πιο οπτικά μέσα, εκεί όπου πλατφόρμες όπως το Instagram, το YouTube και το Pinterest παίζουν καθοριστικό ρόλο. Οι στρατηγικές SEO (Search Engine Optimization) και email marketing εξακολουθούν να έχουν αξία και ενδιαφέρον για τους marketers, αλλά παρατηρείται σιγά -σιγά αλλά μια μεταστροφή προς στρατηγικές programmatic branding (αυτοματοποιημένη διαφημιστική προσφορά σε πραγματικό χρόνο για έναν συγκεκριμένο πελάτη σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο), online advertising exchanges (πλατφόρμα ανταλλαγής διαδικτυακών διαφημίσεων), εξελισσόμενες μορφές διαφήμισης, mobile διαφημίσεις και πιο πρόσφατα το διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT).

Το να διατηρήσεις το κοινό σου είναι δύσκολο. Απαιτείται συνέπεια σκέψης, συνέπεια σκοπού και συνέπεια δράσης για μεγάλο χρονικό διάστημα».

Η «συνέπεια» μπορεί να μην είναι «sexy» και γι’ αυτό ίσως να είναι ένα από τα θέματα, που εμπνέουν λιγότερο τους περισσότερους μάνατζερ. Αλλά είναι ένα εξαιρετικά ισχυρό ζήτημα, ειδικά σε μια εποχή που πολλαπλασιάζονται τα κανάλια λιανικής πώλησης και οι επιλογές του καταναλωτή, ενώ αυξάνεται η χειραφέτησή του. 

Για να υπάρχει συνέπεια απαιτείται επίσης η προσοχή εκείνων που ηγούνται. Αυτό συμβαίνει γιατί με τη χρήση μιας ποικιλίας καναλιών και προκαλώντας όλο και περισσότερες αλληλεπιδράσεις με τις εταιρείες που επιδιώκουν να καλύψουν διακριτές ανάγκες, οι πελάτες δημιουργούν συστάδες αλληλεπιδράσεων που κάνουν τις μεμονωμένες αλληλεπιδράσεις τους λιγότερο σημαντικές από τη συσσωρευμένη εμπειρία τους. Αυτό το ταξίδι του πελάτη μπορεί να καλύπτει διάφορα θέματα και να περιλαμβάνει τα πάντα, από την αγορά ενός προϊόντος και την πραγματική χρησιμοποίησή του, μέχρι την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν όταν οι πελάτες έχουν προβλήματα με ένα προϊόν, ή απλώς τη λήψη της απόφασης για τη χρήση μιας υπηρεσίας ή ενός προϊόντος για πρώτη φορά .

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman