• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Ας μην πάμε σαν πρόβατα στην σφαγή, παραγγέλνοντας ασυλλόγιστα, είναι το μήνυμα του επικεφαλής της ΤΕΝ, Νίκου Τσάκου, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο “TradeWindsTv.
O κ. Τσάκος επισημαίνει πως η μεγαλύτερη απειλή αυτή την στιγμή, είναι η υπερπροσφορά, επισημαίνοντας παράλληλα πως τα δεξαμενόπλοια διέσχισαν την κρίση αξιοπρεπώς.

 

 

 

Την απόφαση του, να μην προχωρά πλέον σε ενδοομιλικές συμφωνίες ανακοίνωσε , ο επικεφαλής της Cardiff Marine και της εισηγμένης Drsyhips, Γιώργος Οικονόμου, σε συνέντευξη του που παραχώρησε στους Financial Times. H εξέλιξη αυτή έρχεται ως επακόλουθο των διαμαρτυριών, επενδυτών της Dryships, ότι κάποιες από τις επιχειρηματικές κινήσεις της Dryships δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα, ενώ αντίθετα ωφελημένη βγήκε η Cardiff που είναι ο ιδιωτικός βραχίωνας του κ. Οικονόμου.

 

 

 

 

Την ναύλωση έξι πλοίων της ανακοίνωσε η Danaos, χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες πέραν της διάρκειας και του ονόματος των πλοίων.

 

Κοινό εμπορικό ενδιαφέρον ανάπτυξης έργων κρουαζιέρας στον Πειραιά, καθώς και  επιλογή νέων προορισμών σε νησιά του Αιγαίου, διαπιστώθηκε στη δεύτερη κατά σειρά σημαντική συνάντηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΛΠ Γ. Ανωμερίτη με ηγετικά στελέχη της Royal Caribbean.

Ενώ ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος πουλά το στόλο του, ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος συνεχίζει τις παραλαβές, με μία από τις ναυτιλιακές του Ομίλου του, την Aegean Bulk να παραλαμβάνει, σύμφωνα με τους Clarksons το νεότευκτο φορτηγό πλοίο Infinity, χωρητικότητας 80.700 τόνων, από τα ναυπηγεία της Νοτίου Κορέας STX

 

Το νεότευκτο LNG Gaslog Savanah, χωρητικότητας  155.000 cu.m παρέλαβε από τα ναυπηγεία της Samsung η εταιρεία  Gaslog ltd, η οποία είναι εταιρεία του ομίλου της Ceres, συμφερόντων Πήτερ Λιβανού. Πρόκειται για το πρώτο πλοίο της, ενώ ναυπηγεί ακόμη ένα πλοίο ιδίου τύπου και χωρητικότητας, το οποίο θα φέρει το όνομαGaslog Singapore και θα της παραδοθεί μέσα στο 2010. Τα δύο πλοία τα οποία εκτιμάται ότι στοίχισαν περί τα 191 εκ. δολ έκαστο , είχαν αρχικά παραγγελθεί το 2005 για την Chevron, η οποία ωστόσο πούλησε τα συμβόλαια στηn GasLog Το 2008

Πουλά και τα εναπομείναντα φορτηγά πλοία του ο κ. Θόδωρος Αγγελόπουλος όπως προκύπτει από ανακοινώσεις των Genco και Baltic Trading, των οποίων επικεφαλής είναι ο. Πήτερ Γιωργιόπουλος. H Baltic Trading ανακοίνωσε πως αγοράζει τρία φορτηγά Handysize, ( δύο εν ενεργεία και ένα υπό ναυπήγηση) έναντι 99,8 εκ. δολαρίων και η Genco  τέσσερα υπό ναυπήγηση handysize, και ένα εν ενεργεία έναντι 166,3 εκ. δολαρίων. Με τις πωλήσεις αυτές ο κ. Θεώδωρος Αγγελόπουλος, βρίσκεται πλέον χωρίς κανένα πλοίο.

Την εξασφάλιση δανειοδότησης μέχρι του 60% του ποσού των 620 εκ. δολ, που θα καταβάλει για την αγορά ου στόλου δεξαμενοπλοίων της Metrostar, ανακοίνωσε η Genmar. Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέθεσε στην SEC, 372 εκ. δολ θα είναι δάνειο από τις Nordea και DVB.

Σε περαιτέρω πώληση συμμετοχών της σε 200 περίπου εμπορικές εταιρείες θα προχωρήσει ο ιαπωνικός ναυτιλιακός κολοσσός ΝΥΚ που διαχειρίζεται 548 πλοία συνολικού τονάζ 45,5 εκ. dwt.

 


Προβληματισμό εκφράζει όσον αφορά την ικανότητα της αγοράς να απορροφήσει το τονάζ των του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς σιδηρομεταλλευμάτων παρά τις αναβολές παραδόσεων η αναλύτρια των Clarksons, Amy Lovelock.

 

Για περίοδο 12-20 ημερών ως αποθηκευτική δεξαμενή φορτίου πετρελαίου ναυλώθηκε το Suezmax Leni P της Centrofin, συμφερόντων Δημήτρη Προκοπίου. Ναυλωτές οι Total/ELF/Fina. Ο ναύλος δεν έγινε γνωστός ωστόσο εκτιμάται στα 42,500 δολ ημερησίως, αν λάβει κάποιος υπόψη ότι το συνομήλικο του suezmax Rio Genoa, ναυλώθηκε από την Unipec, για τον ίδιο σκοπό και για την ίδια χρονική περίοδο στα 42,500 δολ

 

Οι κινεζικές χαλυβουργίες και μεταλλουργίες ενδέχεται να μειώσουν την παραγωγή τους στο τρίτο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τον πρόεδρο του κινεζικού κολοσσού Baosteel.

 

 

 

Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας που διαχειρίζεται ο ελληνικός εφοπλισμός, αναδεικνύεται για μια ακόμη φορά στο εκθεσιακό πανόραμα των φετινών «Ποσειδωνίων», αναφέρει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Θεόδωρος Βενιάμης σε μήνυμα του, τονίζοντας ότι  η ναυτιλία  είναι ο μόνος κλάδος της εθνικής  οικονομίας που όχι μόνο δεν τροφοδότησε  την υψηλή ανεργία στον τόπο μας, αλλά αντίθετα και παρά την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία, δημιούργησε προϋποθέσεις για νέες θέσεις αποδοτικής σταδιοδρομίας
Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman