• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Ζημιές ύψους 15,6 εκατ. δολαρίων σημείωσε το 2009 η Euroseas, που έχει ως επικεφαλής τον κ. Αριστείδη Πίτα. Το 2008 η εταιρεία είχε κέρδη 21,5 εκατ. δολ. Το 2009 ωστόσο καταγράφονται έκτακτες ζημιές ύψους 24,5 εκατ. δολαρίων από ζημιογόνο πώληση πλοίων (9 εκατ. δολ.) και ζημιές από παράγωγα (15,4 εκατ. δολ.). Τα έσοδά της υποχώρησαν κατά 49,5% στα 63,8 εκατ. δολάρια.

To φορτηγό της πλοίο, τύπου Handymax ( Dwt 45320/1995) Vergo , πούλησε σύμφωνα με πληροφορίες διαφόρων μεσιτικών οίκων η Kassian Maritime, συμφερόντων Νίκου Παπαδάκη.

Οι όποιοι θετικοί δείκτες ανακοινώνονται περιπτωσιακά για τις ανεπτυγµένες χώρες, συνοδευµένοι και µε ένθερµα σχόλια, δεν θεωρούµε ότι αλλάζουν βραχυ-µεσοπρόθεσµα το σκηνικό της....µοναξιάς των ναυτιλιακών αγορών, που θα συνεχίσουν να πορεύονται µε µόνη συντροφιά τις αναδυόµενες.

Σε πώληση δύο υπό ναυπήγηση φορτηγών πλοίων της, τα οποία επρόκειτο να παραλάβει το 2010, από τα ναυπηγεία Qingshan προχώρησε η Evalend Shipping, συμφερόντων Κρίτονα Λεντούδη. Αγοράστρια εταιρία η Nasco, η οποία σύμφωνα με τους Clarksons κατέβαλε 62 εκατ. δολάρια.

 

Το υπό ναυπήγηση δεξαμενόπλοιό της Hull 503 (dwt 501,118) το οποίο κατασκευάζεται στα ναυπηγεία SLS προχώρησε η Eletson. Αγοραστές, σύμφωνα με τους Clarksons, η Odfjell, η οποία κατέβαλε 33,5 εκατ. δολάρια.

 

Δύο υπό ναυπήγηση, capesize πούλησε σύμφωνα με τους Clarksons, η Centrofin, συμφερόντων Δημήτρη Προκοπίου, για τα οποία εισέπραξε συνολικά 144,2 εκ. δολ. Αγοράστρια η Baltic Trading του κ. Πήτερ Γιωργιόπουλου, η οποία έχει ξεκινήσει δημόσια εγγραφή, εκδίδοντας 16,300,000 μετοχές με τιμή πώλησης 14-16 δολάρια, προσδοκώντας να συγκεντρώσει μεταξύ  228. – 260.8 εκ. δολ.  


To φορτηγό πλοίο της Milos ( 11.891Lt/1978) πούλησε για scrap η Polembros. Αγοραστές, σύμφωνα με την GMS διαλυτές από το Μπανγκλαντές , οι οποίοι προσέφεραν 395 δολάρια τον τόνο.

 


Κέρδη-ρεκόρ ανακοίνωσε για το 2009 η Aegean Marine Petroleum, μεγαλομέτοχοι της οποίας είναι οι κύριοι Πήτερ Γεωργιόπουλος και Δήμητρης Μελισσανίδης. Τα κέρδη της ανήλθαν σε 48,5 εκατ. δολ. από 39,9 εκατ. το 2008.  Τα έσοδά της ωστόσο υποχώρησαν κατά; 10,2% στα 2,49 δισ. δολάρια από 2,77 δισ πέρυσι. Οι καθαρές πωλήσεις της δηλαδή τα έσοδα μείον του κόστους αγοράς των καυσίμων διαμορφώθηκε στα 198 εκ. δολ από 171 εκ. δολάρια το 2008

Κέρδη 121,5 εκατ. δολαρίων σημείωσε το 2009 η Diana Shipping, συμφερόντων Συμεών Παλιού, τα οποία είναι σχεδόν τα μισά σε σχέση με το 2008. Τα έσοδά της υποχώρησαν στα 239,3 εκατ. δολάρια από 331 εκατ. δολ. πέρυσι.Ο μέσος ημερήσιος ναύλος το 2009 διαμορφώθηκε σε 32,811 δολάρια από 46,777 το 2008
Επέστρεψε στην κερδοφορία το 2009 η Navios Maritime Holdings  , συμφερόντων Αγγελικής Φράγκου, καταγράφοντας κέρδη 12,5 εκατ. δολάρια ή 11 σεντς ανά μετοχή , από ζημιές 5,5 εκατ. δολαρίων.

Σε μεγάλες ζημιές βυθίστηκε το 2009 η Oceanfreight που είδε τη χρονιά να κλείνει στο κόκκινο, με 174 εκατ. δολάρια ζημιές, ενώ τα έσοδά της υποχώρησαν κατά 15% στα 133,5 εκατ. δολάρια.


Την αγορά ενός cape ανακοίνωσε η Star Βulk, η οποία έχει επικεφαλής τον κ. Ακη Τσιριγάκη. Το πλοίο ( Dwt 171.000/2000) κόστισε 42,5 εκ. δολάρια και έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία. .

 


Καθαρά κέρδη 69,2 εκατ. δολάρια ανακοίνωσε για το 2009 η Paragon Shipping, που έχει πρόεδρο και CEO τον κ. Μιχάλη Μπουντούρογλου. Με την αφαίρεση των έκτακτων κερδών, τα κέρδη της διαμορφώθηκαν στα 55 εκατ. δολάρια ή 1,42 δολ. ανά μετοχή, από 56,2 εκατ. δολ. το 2008.
Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman