• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
Image on Reporter.gr
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Ναυτιλια Ναυλαγορα Εφοπλιστες

Ναυτιλία

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η δημόσια προσφορά της Goldenport για την άντληση κεφαλαίων προκειμένου να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη της. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, αντλήθηκαν 35 εκ. δολ με έκδοση 18,49 εκ. νέων μετοχών. Η εταιρεία η οποία έχει επικεφαλής τον κ. Πάρι Δραγνή, διαχειρίζεται στόλο από 11 containers και επτά φορτηγά, ενώ ναυπηγεί πέντε ακόμη supramax

 

Η συνεχιζόµενη πτώση της ναυλαγοράς µε ρυθµό.....µαρτυρίου της σταγόνας δεν δίνει ακόµα δείγµατα ανάσχεσης ή σταθεροποίησης, αλλά κινείται προς την κατεύθυνση της εκτίµησης της 16ης Ιουνίου, ότι η καθοδική αυτή τροπή θα είναι βαθύτερη και διαρκέστερη από τις προηγούµενες κυκλικές κινήσεις του τελευταίου 12µήνου. Αιτία είναι ότι ενώ στο περασµένο 12µηνο οι διακυµάνσεις της ναυλαγοράς οφείλονταν στις αυξοµειώσεις αποθεµάτων υπό συνθήκες αργής ανάκαµψης των ανεπτυγµένων και ισχυρής ανάπτυξης των αναπτυσσόµενων, τώρα έχουµε σχεδόν βέβαιη την επιβράδυνση τόσο των ανεπτυγµένων όσο και της Κίνας τους επόµενους µήνες.

Το νεότευκτο container "Sagita" ( 3414 teu), παρέλαβε η Diana Containers από τα γερμανικά ναυπηγεία Nordseewerke, ανεβάζοντας τον αριθμό των υπό διαχείριση πλοίων της Diana Shipping στα 23. Πρόκειται για το πρώτο από τα δύο υπό ναυπήγηση πλοία τα οποία αγοράστηκαν έναντι 91 εκ. δολ στα τέλη Ιουνίου.

 

Την παραλαβή και ταυτόχρονη ναύλωση δύο από τα δεκατρία δεξαμενόπλοια που έχει αγοράσει από την ίδρυση της, ανακοίνωνε η Navios Maritime Acquisition. Πρόκειται για τα Colin Jacob (Dwt 74,671/07) και Ariadne Jacob (Dwt 74,671/07), τα οποία ναυλώθηκαν προς 17.000 δολ. ημερησίως για τρία χρόνια και θα αποφέρουν στην εταιρεία ετήσια EBITDA της τάξης των 6,9 εκ. δολ.

 

 Το δισ. εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού. Αυτό ισχύει για την Irika Shipping  στην οποία επιβλήθηκε πρόστιμο 4 εκ. δολ για παραβίαση της νομοθεσίας προστασίας περιβάλλοντος όσον αφορά παράνομη διαχείριση αποβλήτων στο φορτηγό πλοίο Iorana. Η υπόθεση έγινε γνωστή τον Ιανουάριο μετά από ανώνυμη καταγγελία μέλους του πληρώματος. Το 2007 είχε πιαστεί πάλι το πλοίο Irika για παρόμοια δραστηριότητα. Τότε το πρόστιμο ήταν 750.000 δολ

Κέρδη 5,7 εκ. δολ ανακοίνωσε για το 1009 η Omega Navigation, η οποία έχει επικεφαλής τον κ. Πέτρο Κασιώτη. Χωρίς να συμπεριληφθούν έκτακτες ζημιές από συναλλαγματικές διαφορές, παράγωγα και ποινές ακύρωσης συμβολαίων, η εταιρεία θα είχε κέρδη 13,7 εκ. δολ. Τα έσοδα της διαμορφώθηκαν σε 64,5 εκ. δολ, ενώ ο μέσος ημερήσιος ναύλος διαμορφώθηκε στα $22,267 για τα panamax product carriers και 15.981 για τα handymax MR

 

 

Δύο μικρά container feeder, των 1043 teu, παράγγειλε, η Cosmoship στα ναυπηγεία Dae Sun. Αυτό αναφέρει η Golden Destiny στο ενημερωτικό της δελτίο, χωρίς να παρατίθεται τιμή ωστόσο σύμφωνα με άλλες ομοειδείς παραγγελίες στα ίδια ναυπηγεία, η τιμή τους εκτιμάται κοντά στα 24 εκ. δολ έκαστο

 

To Handymax  “Attractive”. ( Dwt 41.524/85), ναύλωσε προς 17.000 ημερησίως η Excel Maritime, για περίοδο 3-5 μηνών. Σύμφωνα με τους Claksons το πλοίο ναυλώθηκε στην Phoenix

Ένα ακόμη νεότευκτο φορτηγό πλοίο εντάχθηκαν στην δύναμη του ελληνόκτητου στόλου. Πρόκειται για το kamsramax “ Kambanos” το οποίο παραδόθηκε στην Goulandris Bros από τα κινεζικά ναυπηγεία Hudong. Η εταιρεία η οποία έχει έδρα το Λονδίνο διαχειρίζεται πέντε panamax

 

Την ναύλωση τριών πλοίων της ανακοίνωσε η Diana Shipping. Πρόκειται για τα panamax “Oceanis” το οποίο ναυλώθηκε στην κινεζική Sinochart, προς 19,750 δολ ημερησίως για περίοδο 23-25 μηνών, το “Naias” που ναυλώθηκε στην J. Aron επίσης προς 19,750 δολ και για περίοδο 23-25 μήνες και το “Dione” που ναυλώθηκε στην Louis Dreyfus προς 20,500 δολ για 22 μήνες

 


Το νεότευκτο aframax “Uraga Princess” παρέλαβε από τα ναυπηγεία της Sumitomo η ΤΕΝ.  Η εταιρεία διαχειρίζεται στόλο από 45 σύγχρονα δεξαμενόπλοια, ενώ ναυπηγεί ακόμη δύο aframax

 

Στο 2,5% υποχώρησε η ανενεργή χωρητικότητα των containers καθώς μέσα σε λίγες βδομάδες 18 ακόμη πλοία επανήλθαν στην ενεργή υπηρεσία, με τον αριθμό των παροπλισμένων πλοίων να έχει υποχωρήσει στα 174.Η περαιτέρω βελτίωση οφείλεται κατά κύριο λόγο στις κινεζικές εξαγωγές προς τις ΗΠΑ που τον Ιούνιο απορρόφησαν 840.000 teus. Πάντως όπως επισημαίνει να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτή η τάση των κινεζικών εξαγωγών θα συνεχιστεί, σημειώνει η Alphaliner.

 

 

 

Το ποσοστό των συνεταίρων του στην Hellespont Hamonnia, εξαγόρασε ο κ. Φρίξος Παπαχρηστίδης. Πρόκειται για το 25% που κατείχαν οι HCI Capital και Dohle Schiffahrts KG από το 2004
Image on Reporter.gr Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman