• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Ξαφνικά, όλο και περισσότεροι επιτυχημένοι επιχειρηματικοί ηγέτες παροτρύνουν τις επιχειρήσεις και τους συναδέλφους τους να κάνουν περισσότερα λάθη και να αποδεχτούν περισσότερες αποτυχίες. Γιατί άραγε;

Σε όποια αγορά και αν βρίσκεστε και όποια δουλειά κι αν κάνετε, είναι πιθανό να έχετε βιώσει την απογοήτευση να εργάζεστε με μια δυσλειτουργική ομάδα – μια απογοήτευση που σημαδεύτηκε από παρατεταμένες συζητήσεις που δεν οδήγησαν πουθενά ή σε έντονες συγκρούσεις που έκαναν την επικοινωνία μεταξύ σας δύσκολη. Για να λειτουργήσουν σωστά οι ομάδες πρέπει να επικοινωνούν αποτελεσματικά. Τι μπορείτε να κάνετε για να το εξασφαλίσετε; Ας δούμε τι προτείνουν κάποιοι ειδικοί.

Οι παλιοί τρόποι λειτουργίας μιας εταιρείας δεν αποδίδουν στον ψηφιακό κόσμο. Είναι απίθανο οι γνωστές μορφές οργανωσιακής ηγεσίας να επιβιώσουν στην ψηφιακή επανάσταση. Για να μπορέσουν τα διοικητικά στελέχη να εκπληρώσουν αποτελεσματικά το ρόλο τους στο μέλλον, είναι αναγκαία μια αναδιαμόρφωση όλων των λειτουργιών, σύμφωνα με το INSEAD.

Με τις γιορτές προ των πυλών και την επερχόμενη (υιοθετημένη και από εμάς τους Έλληνες)  Black Friday, ίσως θα πρέπει να επανεξετάσετε το θέμα της πιστότητας των πελατών προς την επιχείρηση και τα προϊόντα σας. Κάθε επιχειρηματίας θέλει να έχει πιστούς πελάτες που προτιμούν την επιχείρησή του. Αλλά αν θέλετε αφοσίωση από τους πελάτες σας πρέπει πρώτοι εσείς να τους προσφέρετε τη δυνατότητα να παραμείνουν πιστοί στην επιχείρηση σας. Αν εσείς οι ίδιοι δεσμευτείτε σε πέντε βασικούς τομείς, τότε οι πελάτες σας θα σας ανταμείψουν με την αφοσίωσή τους.

Το 1967 η McKinsey διερευνώντας την αγορά και τις επιχειρήσεις του container shipping διαπίστωσε ότι βρίσκονται σε κομβικό σημείο, όπου θα έπρεπε να επανεξετάσουν τα πάντα. Φαίνεται, πως η αγορά αυτή βρίσκεται εκ νέου σε κομβικό σημείο και είναι καιρός να επανεξετάσει τον τρόπο λειτουργίας της.

Θέλετε να ξέρετε αν κάποιος λέει ψέματα; Παρατηρείστε τυχόν ενδείξεις όπως, τον τρόπο που μιλάει, την υπερβολική χρήση αντωνυμιών σε τρίτο πρόσωπο και τυχόν αυξημένη αθυροστομία.

Η αναγκαιότητα για καινοτομία στη χώρα μας είναι πέρα για πέρα ένα στοίχημα με πολλά κέρδη για το μέλλον και των ελληνικών επιχειρήσεων. Η Έρευνα και Ανάπτυξη και η στελέχωση τους με ανθρώπους υψηλού επίπεδου γνώσης μπορεί να εξυπηρετήσει αυτό τον στόχο. Στη συζήτηση για καινοτομικές ιδέες, προϊόντα και υπηρεσίες, συνεισφέρει η καταπληκτική πρόταση ενός αναγνωρισμένου στελέχους μιας καινοτομικής επιχείρησης στη Silicon Valley, του επικεφαλής τεχνολογίας της Corning, Δρ. Waguih Ishak*, ο οποίος, σε άρθρο του στην McKinsey, προτείνει τρόπους για να παραμείνουμε δημιουργικοί μακροπρόθεσμα, αντλώντας παραδείγματα από τη δική του 40χρονη εμπειρία.

Μια απλή φράση σας μπορεί να απειλήσει τη σχέση σας με τον πελάτη. Πώς μπορείτε να αποφύγετε τις παγίδες;

Οι καταναλωτές θεωρούν όλο και περισσότερο το μάρκετινγκ ως χειραγώγηση. Είναι σημαντικό να αλλάξει αυτή η εικόνα και οι άνθρωποι του μάρκετινγκ θα πρέπει να λάβουν τα μέτρα τους γι’ αυτό.

Ο τομέας του λιανικού εμπορίου αγωνιά για να προσφέρει στον καταναλωτή υπερβολικά πολλές επιλογές προϊόντων. Πόσο σίγουροι είμαστε όμως ότι ο καταναλωτής θέλει τόσο μεγάλη ποικιλία;

«Η παραγωγικότητα δεν είναι τα πάντα, αλλά μακροπρόθεσμα είναι σχεδόν τα πάντα», έγραψε ο Paul Krugman πριν από περισσότερα από 20 χρόνια. "Η ικανότητα μιας χώρας να βελτιώνει το βιοτικό της επίπεδο με την πάροδο του χρόνου εξαρτάται σχεδόν εξ ολοκλήρου από την ικανότητά της να αυξάνει την παραγωγή ανά εργαζόμενο".

Οι εταιρείες συνήθως αμείβουν τους πωλητές τους χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό μισθού, προμήθειας και μπόνους, αλλά τα διοικητικά στελέχη διακατέχονται από αβεβαιότητα για το ποια κίνητρα είναι καλύτερα. Τι είναι καλύτερο; να συνδέονται τα μπόνους με τους στόχους πωλήσεων ή θα πρέπει να χορηγούνται άνευ όρων; Για ένα σύστημα στόχων, θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιούνται τα μπόνους ως ανταμοιβή (δίνοντάς τα σε όσους πληρούν ή υπερβαίνουν τους στόχους τους) ή ως τιμωρία (για εκείνους που δεν επιτυγχάνουν τους στόχους τους); 

Η Κίνα έχει ήδη ψηφιοποιηθεί αρκετά και έχει τη δυνατότητα να ορίζει τα ψηφιακά όρια του κόσμου τις επόμενες δεκαετίες, όπως εκτιμούν πολλοί παρατηρητές.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman