Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019 10:41:25 ΠΜ
  • ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Πάνος Τσαγκαράκης

Πάνος Τσαγκαράκης

Ο τομέας του λιανικού εμπορίου αγωνιά για να προσφέρει στον καταναλωτή υπερβολικά πολλές επιλογές προϊόντων. Πόσο σίγουροι είμαστε όμως ότι ο καταναλωτής θέλει τόσο μεγάλη ποικιλία;

«Η παραγωγικότητα δεν είναι τα πάντα, αλλά μακροπρόθεσμα είναι σχεδόν τα πάντα», έγραψε ο Paul Krugman πριν από περισσότερα από 20 χρόνια. "Η ικανότητα μιας χώρας να βελτιώνει το βιοτικό της επίπεδο με την πάροδο του χρόνου εξαρτάται σχεδόν εξ ολοκλήρου από την ικανότητά της να αυξάνει την παραγωγή ανά εργαζόμενο".

Οι εταιρείες συνήθως αμείβουν τους πωλητές τους χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό μισθού, προμήθειας και μπόνους, αλλά τα διοικητικά στελέχη διακατέχονται από αβεβαιότητα για το ποια κίνητρα είναι καλύτερα. Τι είναι καλύτερο; να συνδέονται τα μπόνους με τους στόχους πωλήσεων ή θα πρέπει να χορηγούνται άνευ όρων; Για ένα σύστημα στόχων, θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιούνται τα μπόνους ως ανταμοιβή (δίνοντάς τα σε όσους πληρούν ή υπερβαίνουν τους στόχους τους) ή ως τιμωρία (για εκείνους που δεν επιτυγχάνουν τους στόχους τους); 

Η Κίνα έχει ήδη ψηφιοποιηθεί αρκετά και έχει τη δυνατότητα να ορίζει τα ψηφιακά όρια του κόσμου τις επόμενες δεκαετίες, όπως εκτιμούν πολλοί παρατηρητές.

Οι περισσότεροι από εμάς ψάχνουμε σε λάθος μέρος για τις δημιουργικές μας γνώσεις και πληροφορίες. Ζητάμε από τους ανθρώπους να "σκέφτονται έξω από το κουτί", αλλά θα ήταν καλύτερα να τους ζητούσαμε να βρουν περισσότερες περιγραφές του κουτιού και να ανακαλύψουν τι μας προκαλούν να θυμόμαστε αυτές οι περιγραφές.

Ακόμη και μετά την επιβράδυνση της ανάπτυξης, υπάρχει μια αρκετά μεγάλη και εκλεπτυσμένη κατηγορία αγοραστών αγαθών πολυτελείας στην Κίνα. Αλλά οι μάρκες πρέπει να ακολουθήσουν μια νέα προσέγγιση για να τους κρατήσουν το ενδιαφέρον.

Παρόλο που οι εταιρείες διατυμπανίζουν εδώ και πολύ καιρό ότι επιθυμούν να βρίσκονται κοντά στους πελάτες τους, η ψηφιακή εποχή τους αναγκάζει να το κάνουν πραγματικά, καθώς τους προσφέρει καλύτερα μέσα για να το πετύχουν. Από τη στιγμή που οι καταναλωτές συνήθισαν στις online εμπειρίες που τους προσφέρουν οι επιχειρήσεις τύπου Amazon και Apple, περιμένουν όλο και περισσότερο και από τις υπόλοιπες εταιρείες να ανταποκρίνονται γρήγορα σε ερωτήσεις, να προσαρμόζουν απρόσκοπτα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να παρέχουν εύκολη πρόσβαση πληροφόρησης στους πελάτες τους όταν τη χρειάζονται.

Μιλώντας μόνο μία γλώσσα μπορεί να σας κρατά πίσω σε πολλές πτυχές της επαγγελματικής σας ζωής. Είτε ελπίζετε να ανέβετε πιο ψηλά στη σκάλα της ιεραρχίας, είτε να αναζητήσετε νέες ευκαιρίες στο εξωτερικό, η γνώση μιας άλλης γλώσσας θα σας δώσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των μονογλωσσικών συναδέλφων (και των αντιπάλων σας!).

Λόγω διακοπών σας παραθέτω 5 από τα πιο δημοφιλή άρθρα μου, για να διαβάσετε μέχρι την επιστροφή μου. Καλές διακοπές!

 

Ένας «μπούσουλας» για μικρές επιχειρήσεις

https://www.reporter.gr/Apopseis/MarketingBrowser/Panos-Tsagkarakhs/312052-Enas-%C2%ABmpoysoylas%C2%BB-gia-mikres-epicheirhseis

Το συναρπαστικό μέλλον των επιχειρήσεων λιανικής

https://www.reporter.gr/Apopseis/MarketingBrowser/Panos-Tsagkarakhs/307833-To-synarpastiko-mellon-twn-epicheirhsewn-lianikhs

 Μάρκετινγκ: μια διαδικασία ιδιαίτερα απαραίτητη για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

https://www.reporter.gr/Apopseis/MarketingBrowser/Panos-Tsagkarakhs/291802-Marketingk-mia-diadikasia-idiaitera-aparaithth-gia-tis-mikromesaies-epicheirhseis

Πάντα υπάρχει η δεύτερη ευκαιρία

https://www.reporter.gr/Apopseis/MarketingBrowser/Panos-Tsagkarakhs/292021-Panta-yparchei-h-deyterh-eykairia

Ζούμε πλέον στην οn – demand μάρκετινγκ εποχή

https://www.reporter.gr/Apopseis/MarketingBrowser/Panos-Tsagkarakhs/291435-Zoyme-pleon-sthn-on-%E2%80%93-demand-marketingk-epochh

Οι πελάτες που είναι εξοικειωμένοι με την εξατομίκευση και την ευκολία συναλλαγής με τις ψηφιακές επιχειρήσεις, όπως η Google και η Amazon, προσδοκούν τώρα τις ίδιες υπηρεσίες από όλες τις καθιερωμένες επιχειρήσεις. Οι έρευνες δείχνουν ότι το 25% των πελατών θα «αποστατήσει» μετά από μία μόνο κακή εμπειρία.

Τρέχει η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα και αλλού

Περίπου 375.000 ηλεκτρικά οχήματα κατασκευάστηκαν από τους Κινέζους το 2016 - ένας εντυπωσιακός αριθμός που αντιστοιχεί στο 43% της παραγωγής ηλεκτρικών σχημάτων (EV) σε όλο τον κόσμο. Οι κινεζικές κατασκευαστικές εταιρείες αρχικού εξοπλισμού πέτυχαν παγκόσμιο μερίδιο 40% το 2015. Οι κατασκευαστές ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων από όλο τον κόσμο (μεταξύ των οποίων και οι κινέζοι κατασκευαστές) παρήγαγαν περίπου 332.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα εντός της Κίνας το 2016. Έτσι, η χώρα αυτή έχει πλέον τον μεγαλύτερο αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων στον κόσμο, ξεπερνώντας για πρώτη φορά σε αριθμό τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Τα σημερινά στελέχη ξοδεύουν πολύ χρόνο για να διαχειριστούν τον ισολογισμό τους, παρά το γεγονός ότι τα χρήματα δεν αντιπροσωπεύουν τον σπανιότερο πόρο της εταιρείας τους στις περισσότερες δυτικές χώρες. Το χρηματικό κεφάλαιο (με εξαίρεση την Ελλάδα, που –όπως γνωρίζουμε- βρίσκεται σε ειδικό καθεστώς) είναι σχετικά άφθονο και φθηνό. Σύμφωνα με την ομάδα μακροοικονομικών τάσεων της Bain &Company, η παγκόσμια προσφορά κεφαλαίων ανέρχεται σε 10 περίπου φορές το παγκόσμιο ΑΕΠ. Ως αποτέλεσμα της πλεονάζουσας κεφαλαιακής επάρκειας, της παγκόσμιας ποσοτικής χαλάρωσης και της σχετικά χαμηλής ζήτησης για επενδύσεις σε έργα Ε & Α (έρευνας και ανάπτυξης) και κεφαλαίου, το κόστος δανεισμού μετά από φόρους για πολλές επιχειρήσεις βρίσκεται κοντά στο ύψος του πληθωρισμού, με αποτέλεσμα το πραγματικό κόστος να είναι σχεδόν μηδενικό.

Οι λειτουργίες παροχής υπηρεσιών αποτελούν ιδανικό χώρο εφαρμογής της επιστήμης της συμπεριφοράς. Όπως γνωρίζουμε οι επιχειρήσεις μπορεί να έχουν χιλιάδες ή και εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις με διάφορους ανθρώπους -τους πελάτες τους- ετησίως. Όπως, λοιπόν, εξηγούν οι επιστήμονες της συμπεριφοράς, οι αντιλήψεις των ανθρώπων αυτών για μια αλληλεπίδραση, επηρεάζονται έντονα από μια αλληλουχία επώδυνων και ευχάριστων εμπειριών. Οι εταιρείες ενδιαφέρονται σοβαρά για την ποιότητα αυτών των αλληλεπιδράσεων και επενδύουν σε μεγάλο βαθμό σε αποτελεσματικές ιστοσελίδες και σε call centers, κατά κανόνα απλοποιημένα.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman